Cím: Digitális Közösségi Alkotóműhely - Grafikus tervezőprogramok és célhardverek megismerése
Leírás:
A "Grafikus tervezőprogramok és célhardverek megismerése, illetve használatuk két- és háromdimenziós környezetben" című, alkotóműhelyekre készült tananyag és kreatív projektfeladatok gyűjteménye.
Cím: Kompozitálás az informatikában és az alkotóműhelyben
Leírás:
A "Kompozitálás az informatikában és az alkotóműhelyben" című, informatika tanórákra és alkotóműhelyekre készült tananyag és kreatív projektfeladatok gyűjteménye.
Cím: LEGO robotok vezérlése, blokk alapú programozás segítségével
Leírás:
Problémamegoldás informatikai eszközökkel és módszerekkel
Cím: Vigéckedj okosan!
Leírás:
Tananyag az eladástan, eladástan gyakorlata, az értékesítés elmélete, értékesítés gyakorlata tantárgyakhoz. Kommunikációs gyakorlatok a kereskedelem témakörében, melynek célja a vislekedés és a kommunikáció fejlesztése. 9-10-11 évfolyamos értékesítő tanulók számára.
Cím: Űrmérték a vendéglátásban
Leírás:
Az űrmértékek, mértékegységváltás témaköre köré épül a tananyag. A feladatgyűjtemény tantermi feladatokat és rengeteg IKT feladatot tartalmaz, mely segít elsajátítani az alapvető matematikai műveleteket. A kereskedők és vendéglátásban tanulók számára a koffein tartalmú italokról (tea, kávé) is találhatóak IKT feladatok és tanulói munkafüzet is, mely nem csak matematika órán, hanem a termékismeretben is szerepel.
Cím: A kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló jellemzői
Leírás: A 4 0119 01 szakképzési azonosítószámú Pedagógiai munkatárs szakképesítés kerettantervében a „Kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló” című témakör a 10. osztályban pedagógia tantárgyból 36 órában kerül feldolgozásra. A projekt a meghatározott témakör feldolgozásához kíván hozzájárulni 10 órában. A következő témakörök kerülnek feldolgozásra: - Nehezen nevelhetőség megnyilvánulási formái - Különleges bánásmódot igénylő gyermek - SNI fogalma - BTM fogalma - Integráció, inklúzió, szegregáció - A tehetséges gyermek nevelésének-oktatásának sajátosságai - HH, HHH fogalma - Veszélyeztetett gyermek, tanuló az óvodában, iskolában - Együttműködés a családdal, szakemberekkel A projekt során a pedagógia szakos tanulók a kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló jellemzőit ismerhetik meg saját élmény alapú megközelítés keretében, interaktív módon. A tananyag elméleti –és gyakorlati ismeretinek összehangolása történik a játékos feladatmegoldások és ismeretterjesztő filmek feldolgozásával. Alkalmazott módszerek az érzékenyítő/érzelmi intelligenciafejlesztő játékok, szerepjáték, önismereti játék, a témakörhöz kapcsolódó dokumentumfilm, mozi film feldolgozása, filmelemzés és a témakörök megbeszélése, egészséges vitakészség fejlesztése.
1/1 lap, megjelenítve 7/7, listázva 1-7