Tananyag kereső

Kereső típus:    Tudáselem    Tananyag    Foglalkozás

Haladó tananyag kereső: Tananyag kereső



Tananyagok

Digitális Közösségi Alkotóműhely - Grafikus tervezőprogramok és célhardverek megismerése

Cím: Digitális Közösségi Alkotóműhely - Grafikus tervezőprogramok és célhardverek megismerése

Leírás:

A "Grafikus tervezőprogramok és célhardverek megismerése, illetve használatuk két- és háromdimenziós környezetben" című, alkotóműhelyekre készült tananyag és kreatív projektfeladatok gyűjteménye.

Kompozitálás az informatikában és az alkotóműhelyben

Cím: Kompozitálás az informatikában és az alkotóműhelyben

Leírás:

A "Kompozitálás az informatikában és az alkotóműhelyben" című, informatika tanórákra és alkotóműhelyekre készült tananyag és kreatív projektfeladatok gyűjteménye.

LEGO robotok vezérlése, blokk alapú programozás segítségével

Cím: LEGO robotok vezérlése, blokk alapú programozás segítségével

Leírás:

Problémamegoldás informatikai eszközökkel és módszerekkel

Vigéckedj okosan!

Cím: Vigéckedj okosan!

Leírás:

Tananyag az eladástan, eladástan gyakorlata, az értékesítés elmélete, értékesítés gyakorlata tantárgyakhoz. Kommunikációs gyakorlatok a kereskedelem témakörében, melynek célja a vislekedés és a kommunikáció fejlesztése. 9-10-11 évfolyamos értékesítő tanulók számára.

Űrmérték a vendéglátásban

Cím: Űrmérték a vendéglátásban

Leírás:

Az űrmértékek, mértékegységváltás témaköre köré épül a tananyag. A feladatgyűjtemény tantermi feladatokat és rengeteg IKT feladatot tartalmaz, mely segít elsajátítani az alapvető matematikai műveleteket. A kereskedők és vendéglátásban tanulók számára a koffein tartalmú italokról (tea, kávé) is találhatóak IKT feladatok és tanulói munkafüzet is, mely nem csak matematika órán, hanem a termékismeretben is szerepel.

A kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló jellemzői

Cím: A kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló jellemzői

Leírás: A 4 0119 01 szakképzési azonosítószámú Pedagógiai munkatárs szakképesítés kerettantervében a „Kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló” című témakör a 10. osztályban pedagógia tantárgyból 36 órában kerül feldolgozásra. A projekt a meghatározott témakör feldolgozásához kíván hozzájárulni 10 órában. A következő témakörök kerülnek feldolgozásra: - Nehezen nevelhetőség megnyilvánulási formái - Különleges bánásmódot igénylő gyermek - SNI fogalma - BTM fogalma - Integráció, inklúzió, szegregáció - A tehetséges gyermek nevelésének-oktatásának sajátosságai - HH, HHH fogalma - Veszélyeztetett gyermek, tanuló az óvodában, iskolában - Együttműködés a családdal, szakemberekkel A projekt során a pedagógia szakos tanulók a kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló jellemzőit ismerhetik meg saját élmény alapú megközelítés keretében, interaktív módon. A tananyag elméleti –és gyakorlati ismeretinek összehangolása történik a játékos feladatmegoldások és ismeretterjesztő filmek feldolgozásával. Alkalmazott módszerek az érzékenyítő/érzelmi intelligenciafejlesztő játékok, szerepjáték, önismereti játék, a témakörhöz kapcsolódó dokumentumfilm, mozi film feldolgozása, filmelemzés és a témakörök megbeszélése, egészséges vitakészség fejlesztése.